SKRIVET: 2009-01-30, kl 10:45:59 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

det gör mej riktigt illamående..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4284833.ab


jag blir så arg och frustrerad att jag inte vet var jag ska göra av mej själv! oavsett hur mycke ilska o hat man än känner så går det ju inte att göra något åt det! dödstraff på hennes mamma och styvfar, TACK!


över till mitt liv. ludde är på dagis nu, jag dricker kaffe hos micha. väntar på att mamma ska komma. skulle bli runt lunchen nångång, ska se om hon kan skjutsa mej till sjukan efter. ska bli intressant o se vad dom säger att det är för fel på mej.

hoppas det går att löa med insomningstabletter, vanligt sömnmedel vågar jag inte ta. inte när jag är ensam med en unge på 19 månader. aja, skitsamma. hjälp med att sova måste jag få iaf! det börjar gå för långt nu.


allt runtom blir lidandes plus att jag får ångest för ALLT, hela tiden. jag orkar inte mer..



nä, nu ska jag väl gå hem och ta en dusch!


Kram.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: