SKRIVET: 2009-01-28, kl 17:03:53 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

jag gillart inte..

nä, jag gillar verkligen inte att må som jag gör för tillfället. i morgon blir det att ringa sjukhuset o se till att få en tid. måste komma till botten med vad det är som orsakar allt. det är verkligen inte ett dugg roligt. mycket av det går ut över Luddefisen, vilket är det sista jag vill.

Ludde har för övrig kommit in i trots, så in i helvete. Men det är bara att bita ihop och försöka stå ut, men så var det ju det här med tålamod, tror inte jag föddes med speciellt mycket dessvärre!


aja, nu ska jag dricka en kopp kaffe med michaela, sen ska jag gå hem och sortera Luddes kläder.



Kram.


Luddebus hemma hos mormor & morfar i somras! :) - Du är mitt allt hjärtat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: