SKRIVET: 2009-12-18, kl 13:07:14 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

18 December!

6 dagar kvar till jul! Nedräkning för fullt. Ludde går faktiskt och pratar om tomten nu, lite grann iaf. Nåt han gör väldigt mycket är att önska alla God Jul. Haha. Så sött!

Har lite panik inför sista julklapparna, vet inte alls vad jag ska köpa till resterande. Får sätta mig mer och ta en funderare. :)



Idag har vi inget planerat, ska nog bara ta en tur med pulkan. Bara se till att Ludde är pigg, mätt & belåten först. De senaste två gångerna har han ju varit så trött så det har ju mer varit en pina för honom att åka pulka. =/


Funderar dock på om jag ska kolla med mamma och dom om vi får va där ute i helgen. Lite mysigare att åka pulka där ute, och Mathilda & Johanna är säkert sugna på att åka med Ludde, om inte annat får dom bli det ;)


Äsch, ska försöka övertala Rasmus till att spela Unom vilket jag lyckades med nu. Så nu drar jag!


Du vet vad jag har sagt!
Till månen & tillbaka!

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: