SKRIVET: 2009-12-17, kl 22:46:30 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

En vecka kvar.

Shit va fort det går. Om en vecka vecka är det JULAFTON! :) Längtar som en tok nu verkligen! Jaha, idag började dagen strax innan 8. Gick upp och gav Ludde frukost. Klädde på oss och begav oss till dagis. Idag blev det pulka till dagis istället för vagn, men det gick inte så väldigt bra, så Ludde fick gå halva biten, men de gick bra de me. :) Lämnade honom och gick hem, drack lite kaffe o sorterade smutstvätt och började tvätta vid 11, hann tvätta allt på 3 timmar, använde andra maskinen oxå idag, och inget gick sönder, haha. Har dock lite blöt tvätt att hänga på tork innan jag går o lägger mig. Tvättade klart och gick och hämtade Ludde som idag somnade mitt i hallen när vi kom hem. Helt sjukt alltså. Är han trött så är han. Då spelar de ingen roll var han är, han lägger sig ner och sover. Haha. Värsta stället är nog fortfarande på golvet nere i tvättstugan. Haha. Iaf, efter jag lagt in honom i sin säng så la jag mig på soffan och tvärslocknade. Var tydligen jättetrött jag med. Haha. Vaknade en timme senare av att Ludde stod o glodde på mig, tokunge. Gick upp o fixade mat och styrde lite. Efter en stund kom Ida upp på kaffe. Som alla kvällar den här veckan. :) Riktigt trevligt :) Nä nu ska jag fixa med tvätten och sen sova!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: