SKRIVET: 2009-12-23, kl 16:02:42 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

23:e December :)

Dagen före Julafton! Så mysigt! Längtar som ett litet barn nu. :) Ska bli så kul att se alla öppna sina julklappar & förhoppningsvis bli glada ;)

Varit i stan o julhandlat det sista idag. Trodde att det skulle vara mer folk än det var. Men det var väldigt lugnt för att vara dan före julafton faktiskt. Så det gick snabbt & smidigt och jag fick tag på det jag sökte. :)

Blev även några julklappar till mig själv, från mig själv, haha. Nya leggings, en klänning & en jättefin kofta :) Tänkte att jag skulle ha på mig det i morgon :) Se om jag bara hinner fixa med mitt hår, skulle behöva färga en gång till med färgen jag har nu, eller om jag ska färga över med något mörkare. Just nu ser jag typ ut som en natural redhead ;) Vet inte om jag gillart. Fint på andra, men jag är sååååå blek så de ser mest ut som om jag är sjuk. Haha!



Nää, om jag skulle återgå till mitt kaffe, o sen bära hem julklapparna, sen ska jag invänta min lilla snutt som är ute hos mormor & morfar sen igår!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: