SKRIVET: 2009-12-26, kl 17:29:00 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

26e December - Annandag Jul.

2 dagar efter julafton. Det har bara rusat förbi. Snart nyårsafton o sen är de dags för 2010. Shit alltså! Det börjar nästan bli lite läskigt hur fort tiden går nu. :( Julstämningen infann sig aldrig riktigt, för min del iaf, vet inte riktigt vad det är nu, igen. Men något spökar. Julafton var jättetrevlig tillsammans med familjen, men det kändes inte som Jul? Ludde blev nöjd iaf tror jag. Fick MASSOR med paket, bland annat trumset, mängder med olika bilar, verktygsbänk, målarblock o kritor, en rorri racerbil o mycke mer. Orkar inte räkna upp allt. Trångt inne på rummet nu iaf, o ändå har han det stora rummet. Igår när pappa skjutsade hem oss så åkte jag upp till viberga och köpte några förvaringsbackar till, men behövs ännu mer. Men jag ska försöka övertala pappa att åka till ikea nästa vecka :) haha. Vet inte vad jag ska muta honom med ;) Nu väntar jag på att tvätten ska torka o efter de måste jag springa till affärn en sväng. Ja just ja, lilla Ludde blir ju hela två och ett halvt idag ju. Plus att han har namnsdag, Stefan efter morfar :) Nä allt för nu. Hej Svejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: