SKRIVET: 2009-04-16, kl 15:48:36 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Badhuset..

Ganska nyligen hemkomna från badhuset. Var där i 1½ timme typ. Det räckte och blev över. Men kul nog så funka det med Ludde och vattnet den här gången, lille skrutten vågade åka rutchkanan flera gånger, en gång med mamma men det gick inte så bra, så danne fick åka resten av gångerna. sen var vi i lilla bassängen med, där det bara var 90 cm, där gillade Ludde att va iaf och han vågade till och med hoppa från kanten :)

precis innan vi skulle gå upp så skulle jag åka tillsammans med rasmus i forsen, har ju åkt där hundra gånger utan att slå ihjäl mej åtminstone, några skrapsår men det kan jag leva med. men idag gick det inte lika bra, med rasmus i knät for jag in i väggen, med mitt knä först, fy f*n va ont det gjorde, och gör ska jag väl säga, är jättesvullen nu och det gör ont när jag går.. =/ men jag överlever nog det oxå!

i duschrummet sprang Ludde omkring och fjantade och var livrädd för duscharna, haha. sprang oxå och slet i en tants badkläder som hängde på en krok och sen asgarvade. Knäppunge!


Nää, nu ska jag dricka lite mer kaffe och invänta micha och danne, så jag kan gå hem och laga mat!


Ha en bra dag!


Kram


Sandra

Heheh okej ..ja hur har du tänkt att ha sidan då?? de finns ju så många olika mallar du kan använda o sen göra om de därifrån.



Ja visst de e skänt o ha en bra vagn. de e ju faktiskt ganska viktigt!



PUBLICERAT: 2009-04-16, 16:18:42 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: