SKRIVET: 2009-04-26, kl 17:58:59 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Fortfarande rätt dålig..

Men lite bättre ändå, huvudvarken är nästan borta, förutom om jag reser mej för fort, Haha. Har ätit skräpmat och dricker cola för fullt. I hopp om att vakna till liv ordentligt. Ska snart klä på Ludde och gå till affären o köpa schampo. Sen hem och bada Ludde, sen natta för kvällen. Dagis i morgon igen. Ska tvätta under tiden och dra rätt lite här hemma. Och sen SKA jag ut på långpromenad. Såg mej själv på kort från igår, hua. Lustigt att det inte känns lika illa som det ser ut. Hmm. Vill inte va tjock längre iaf. Nu ska jag ta tag i det. :) Nog för nu. Kram Sandra


Anonym

Akta så du inte skadar knät nu när du ska gå till affären då. Så du inte kan börja träna sen. hahahha


Anonym

Det var jag micha som skrev det. men det kanske du fattade. =)


Josefine

Sv: Hejsan :) Jodå det är bara bra, hur är det själv? :)Ja men det kan säkert stämma att det är så. För just där jag är jätte öm, så är det liksom stenhårt. Eller öm & öm det känns som det spänner eller hur man ska förklara hehe. Så det kanske är bebis som ligger & trycker ;P



PUBLICERAT: 2009-04-27, 21:52:24 | URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: