SKRIVET: 2009-04-09, kl 18:15:32 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Hello..

här är jag igen, sitter hemma hos micha och kollar på blocket som en tok. och Ludde leker med Rasmus :)

försöker hitta en smidig vagn till ludde nu när Sofie ska köpa min Emmaljunga, vill helst av allt ha en Brio Race men jag hittar ingen som jag gillar priset på tyvärr. Men det är bara att glutta vidare :)


Gårdagen var kanon, Ludde var på dagis mellan 8-11 och efter det kom Ida och Mathilda o så drog vi till Busfabriken. Ludde var inte jätte imponerad, men bollhavet och rutchkanorna var han nöjd med! Vi blev kvar där inne nästan två timmar iaf, sen var vi allihop hungriga, trötta och varma :) som det ska vara. :)

Efter busfabriken så gick vi in på Babyproffsen, för att kolla efter en vagn som passar bra. Provkörde Brio Race, Emmaljunga Scooter och sen Babyproffsens egna "Jogger", en trehjuling med svängbart hjul. Gillade Brion mest, så det var som jag skrev ovanför, det är bara att leta vidare. :)


Fint väder är det ute me, ska ta ut Ludde en sväng så han får cykla lite på sin trehjuling :) 
Eller så tar vi en promenad till affärn, är sugen på att köpa en engångsgrill och grilla korv eller grillspett eller nåt, får se hur det blir!


Jaao, så är det..


Nu ska jag gå ut och röka!

HejHopp! 


Sandra

Jaha okej men henne jag köpte brion av berätta at hon köpt en sån emmaljunga som du skrev om och hon hade bara haft en massa problem med den så tillslut sålde hon den o köpte brion. Ja jag e nöjd med den o den e lättrullad å smidig! Jag tror de kan va en 08 lr 07 vet inte säkert. Men dom nya modellerna e ju massa roliga färger. Lite grymt. Har du hittat någon ännu då??



PUBLICERAT: 2009-04-10, 09:20:12 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: