SKRIVET: 2009-04-12, kl 20:40:45 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Kaffe..

för att piggna till, klockan halv nio på kvällen är rätt illa. men jag behöver det verkligen. huvet och kroppen har inte riktigt lytt varandra idag, jag är rent ut sagt bakfull. som en idiot. men det gör inget, för det var kul igår iaf.

Skulle inte ha gått ut egentligen, så vid fyra tiden slängde jag i en maskintvätt med kläderna Ludde fick efter Nilo, men innan maskinen var klar, och klockan var typ kvart i fem så låg jag på soffan och spelade spel på mobilen, kände bara att jag var nåt fruktansvärt trött, Ludde sov redan, sen halv fyra. Rätt som det var slocknade jag visst, vaknade till av att det ringde, och kollade på klockan, O DEN VAR HALV SJU =O, Ludde sov fortfarande så det var bara att väcka honom, o sen såg jag att jag fått mess från amanda där det stod "fixa skjuts så är jag barnvakt", micha fixade det direkt, fixade öl och tequila av ida, sen var det bara att skynda på och göra sej i ordning.

kom ner till johan vid nio typ, micha sa att jag var tvungen att dricka som en tok, och det gjorde jag visst. fyra öl och 5 tequila på en halvtimme, så man kan nog påstå att jag hann i fatt dom andra, hahaha. men jag mådde bra och full blev jag.

när det närmade sej utgång så ville micha gå hem, och jag förstår henne, hon drack cider hela kvällen, vilket resulterade i att hon var lika nykter som när hon började, och danne var tydligen lite för full, så dom åkte hem, johan låg på toan och spydde och kvar stod bara jag. johanna och madde. men det gick det med, så vid elva gick vi till hotellet, var huuuuuuuuuur mycke folk som helst, nästan så det blev lite för mycket, så vid ett tiden gick vi därifrån, käkade på grillen o sen åkte vi hem. skönt.

allt hade gått bra med ludde iaf, mathilda låg och sov på soffan och amanda var nära på att slockna hon med när jag kom, så det blev en sjuk mängd vatten, sen läggdags. :)


vaknade tack och lov utan huvudvärk idag iaf :) har bara varit jätteseg hela dagen, känns inte som om jag blivit människa än, men det är jag väl i morgon hoppas jag. :) ska ta o stoppa ner ludde i vagnen strax och knalla till filmgiganten och köpa cigg, börjar känna en liten liten abstinens nu, haha!


aja, skriver väl ett par rader i morgon igen!


Hejsvejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: