SKRIVET: 2009-04-06, kl 18:33:50 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Kommerintepånågonrubrik..

ja så kan det vara, har ingen ork att tänkte ut en rubrik. haha. men det går ju ändå! :)

nu är vi hemma hos micha, danne o rasmus. ludde ligger och sover och micha och danne är iväg och köper en överraskning åt rasmus, ska bli kul och se hur han reagerar :)

Janne, michas pappa fyller år idag, så vi blev bjudna på fika på hårstorp, så vid tre tiden gick vi allihop en promenad upp dit, och då menar jag verkligen allihop, gick ner i källarn o körde ut vagnen och skulle börja knalla, men då ville ju luddemannen knalla själv, och det gjorde han oxå, HELA vägen, från Tegvägen, och längst upp på Hårstorp. Tog bara en halvtimme att gå, riktigt duktigt för att inte ens vara 2 år, och han var jätte fascinerad av alla bilar, motorcyklar, lastbilar och bussar som åkte förbi hela tiden :) min sötnos! :)


blev visst ett avbrott mitt i bloggandet, någon av de större barnen hade sönder en taklampa, var glas överallt, så det var bara att börja plocka glas och dammsuga. men nu det är det gjort. :)




aa just det, något som jag stör mej på: varför kan inte folk ge fan i ens saker som ligger i en barnvagn, för ett par veckor sen blev var det någon som snodde Luddes nappflaska när den låg under vagnen, det värsta av allt var att vagnen då stod på dagis, gillar inte det. =/ och inte nog med det, idag när vagnen stod i trappen hos pia och janne, så var det nån jävel som snodde luddes två blöjor som låg i vagnen, hur sjuk får man bli? eller snål kanske jag ska säga. usch.



aja, nu har jag gnällt av mej lite!

Hörs en annan dag.

/Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: