SKRIVET: 2009-04-05, kl 10:25:58 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Ont i skallen =/

sitter vid datorn ute hos mamma och pappa nu. vi åkte ut hit efter att vi följt med micha och danne ut till Anne. Sitter hellre här med sällskap än att sitta själv i Finspång o glo.

men ida skulle komma ut efter jobbet idag så då åker vi nog med henne hem ikväll, har ont om blöjor här ute ändå så det är lika bra..

ludde sitter i mormors knä och sover för tillfället, det var nog dags för en middagslur. han var uppe klockan 7 i morse, men jag hade den underbara lyxen, så min lillasyster mathilda kom upp på rummet och hämtade ner honom så jag fick sova lite till. :) sååå skönt.. o inte nog med det, sen när dom antagligen tyckte att det var dags för mej att gå upp så fick jag ett trevligt uppvaknande, FRUKOST PÅ SÄNGEN, av mathilda. helt underbart, händer ju inte allt för ofta annars, eller ja, aldrig annars ;) så det va trevligt att bli lite ompysslad på morgonen!

vädret ser inte allt för lockande ut idag, men ska nog knalla ut på en promenad med ludde ändå när han vaknat, var ute o gick här upp igår, och det är så mycke mysigare än att gå omkring i finspång.

tänk om man kunde ha ekonomi till att flytta till hus? vore faktiskt riktigt gött, men det lär dröja. först och främst ska jag ge mej på två stora projekt, viktminskning och körkort. så får vi väl se hur de slutar.. haha.

nä, nu ska jag snoka vidare.

/Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: