SKRIVET: 2009-04-13, kl 21:53:11 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Slut..

Då var denna måndag oxå över då och i morgon börjar den så kallade vardagen igen. Det ska faktiskt bli skönt. Idag har vi tagit det ganska lugnt. Utan att jag märkte i morse så satte Ludde igång och leka när han vaknade och jag fick visst slumra vidare. Det är väl det som är en av fördelarna med att för tillfället dela sovrum ;) Haha. Nä men efter det gick vi upp och åt frukost, efter det gick vi bort till micha med pengar, i väntan på att ida skulle komma. Drack kaffe o snackade lite med henne tills att hon skulle ner o jobba. Då passade jag på att dra ut Ludde i friska luften, inte för att han var sen på att vilja gå ut, gick omkring ute på gården o lekte i sandlådan och pratade lite med förra grannen. Efter det så sov min skrutt middag en sväng o när han vaknade så tog vi med rasmus till affären och handlade lite grejer till att göra sallad, sen hem och mötte ida igen och börja med maten. Lite kaffe på det o sen knallade hon hem, och här ligger jag på soffan och bloggar. Ska snart se på ballar av stål och sen blir det sängen, ska ju upp tidigt i morgon, Luddelito ska ju till dagis. :) funderar på att gå ner och hälsa på gruppen i morgon efter att Ludde slutat dagis, men vi får se hur det blir. Annars får det bli en promenad bara :) aja, godnatt då! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: