SKRIVET: 2009-04-22, kl 17:54:57 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Som vanligt..

Det har inte hänt nåt skit intressant direkt på sistone. Dagarna flyter på som vanligt. Ludde har varit på dagis både igår och idag mellan 8 och 11.

Jag har rensat i garderoben igen, har inte skitmycket kläder, men jag vet ändå inte hur jag ska få plats med allt, eller hur jag ska ha det. Slutar jämt med att kläderna ligger i en enda röra i garderoben iaf. haha.


Ska ta en promenad till affärn sen och köpa kaffe och sopsäckar, så jag kan slänga massa skit, flyttar ju om lite drygt 5 veckor! Lääängtar såååååå mycket!



Nu är mitt enda problem ekonomin. Vet inte hur jag ska styra upp den, hmm. Ska söka en sjuhelvetes massa jobb. Skulle nog va glad för vad som helst, bara man visste att man hade pengar varje månad.


Och inte nog med det så kom en såååååååååååååååå hääääääääääääääääääär stooooooooooooooooooor telefonräkning idag, mindre kul kan jag lova. men jag ska lösa det på nåt sätt.


Grattis till kusin Evis, som igår kväll fick en liten Julia. Hoppas allt gick bra!



Nog för mej! /Sandra


Anonym

Titta va fin sidan vart! Ha du gjort de? kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: