SKRIVET: 2009-04-28, kl 15:25:41 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Tuesday..

tisdag idag, en helt vanlig dag.

Ludde var hemma från dagis både igår och idag, eftersom han kräktes världens mega spya i söndags, trodde först att han blivit magsjuk för att han kändes jättevarm samtidigt. men så fort han hade spytt så var han som vanligt igen, men han var ju iaf tvungen att va hemma två dagar från dagis i fall det var nåt smittsamt iaf.
Han skulle ha gått till dagis i morgon egentligen, men jag pratade med BVC förut idag, så jag ska dit i morgon med plutten, för att kolla upp hans högra öga, eftersom han skelar lite med det. Blir nog väga och mäta samtidigt. Ska bli kul att se hur stor min "lilla, lilla" bebis (stora pojke) blivit. haha. Skulle tippa på att han väger ungefär 13500g och är 85 lång. han är ju inte speciellt skitlång, haha.


idag har det varit visning på min lägenhet, vet inte om tjejen skulle ha den eller inte. mej spelar det ju ingen roll eftersom jag flyttar till större så är det ändå ingen uppsägningstid. skönast är väl egentligen om det inte är nån som ska flytta in direkt efter så man slipper stressa med allt, men å andra sidan så är det ju bara två trappor upp som jag ska flytta. :)

sitter och klurar på om jag behöver adressändra när jag som sagt bara flyttar upp, det är ju fortfarande samma adress!? Någon som vet?

Aja, i viket fall som helst så längtar jag supermegajätte mycket nu tills jag får flytta, det är bara 4 veckor och 5 dagar kvar tills jag får nycklarna :) ska bli såå kul alltså, har nog aldrig varit så glad över att flytta som jag är nu.


Skönt att jag fick tag på sängstomme iaf, ska köpa billigt av Jocke, skitfin är den, med två tillhörande sängbord i mörkbrunt och svart, kommer bli sååååå snyggt i sovrummet, eftersom fondtapeten där är mörkbrun och svart, och golvet är ju mörkt trä :)

Ida och jag har pratat om att göra om i Luddes rum vartefter, hans tapet påminner om nån kökstapet och passar inte direkt till ett barnrum, får se vad vi hittar på för skojigt till hans rum.

Nu är vi hemma hos Micha och Danne, Micha ringde förut och frågade om hon fick bjuda Ludde på mat, och det är väl klart, Ludde har ju blivit så knäpp med att äta hemma nu så jag är glad om han äter överhuvudtaget.
Han skulle få kassler, potatis och vitsås, ångrar nästan att jag käkade hemma. hahaha.


Nä, om man skulle gå och kolla om det finns nåt färdigt kaffe. Är lite småsugen!


Over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: