SKRIVET: 2009-08-16, kl 00:36:22 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

2009.08.16

Jag kan inte sova. Men det kan äntligen min lilla skruttunge. Han har varit lite lustig i humöret innan han somnade. Men nu sover han iaf, och jag med snart, förhoppningsvis. Idag, söndag, ska jag försöka få hit richard så vi kan borra upp 3 hyllor, 2 i vardagsrummet och 1 i sovrummet. Det ska upp en till sen i sovrummet, men den har micha och danne hemma hos sig för tillfället. Så tomt på mina väggar, så jag måste verkligen få upp lite saker. Ja just det, på måndag börjar Ludde dagis igen, efter vårat långa sommarlov. Från den 26e juni, till 17e augusti. :) Det har faktiskt varit helt underbart att få sova så länge vi velat och bara vara med varandra hela dagarna. :) Men, nu ska det faktiskt bli skönt att han börjar dagis igen. Och nyttigt för honom dessutom :) Nu ska han inte längre gå mellan 8-11 fem dagar i veckan, utan nu blir det 9-14 tre dagar i veckan istället. Tror han får ut mycket mer av dom tiderna. Dessutom ska han gå samma dagar som sin dagiskompis rasmus. Så det blir måndag, tisdag och torsdag. Kommer nog bli bra det där. :) Ett evigt tjatande om kläder, men nu måste jag beställa kläder åt Ludde. Han kan nästan inte ha några av sina kläder. Han har växt som bara den. Inte bra :) Ska se om syrran till beställa samtidigt eller om vi ska ta en tur till stan. :) Nu ska jag sova. Kände bara för att skriva lite först :) Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: