SKRIVET: 2009-08-17, kl 11:28:35 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Åt rätt håll!

Nu är Luddes öga på väg att bli mycket bättre. Sakta men säkert så börjar det öppna sig så han kan se igen :) Mitt lilla hjärta, han har varit så duktig dom här dagarna och inte gnällt mycket alls! :) Har hunnit med att tvätta på morgon, bara en maskin visserligen. Med lakan, täcken o sånt. Ludde har inte ätit mer än en banan på dom här dagarna. Han har väl inte varit sig själv riktigt, men igår kväll åt han en macka. Vilket jag tror gjorde uppror i magen. 05.50 i morse var det bara att gå upp och byta sängkläder. :( Måste för övrigt köpa nya skor åt Ludde. Ett par halvtaskiga gympa skor och ett par sandaler kommer man inte långt på i höst :) Ska ta en titt på skopunkten den 28e när vi ändå ska till ögonläkaren :) Puma skorna är använda för sista gången idag, satan va trångt det blev för Luddes tjockisfötter. Tror min kusin ville köpa dom till hennes son, så det får nog bli så. Är inte så kinkig med kläder. Brukar ge bort det annars. Men pumaskorna kosta ett par kronor :), därför jag säljer dom :) Jaha, vad händer resten av dagen? Inte en aning faktiskt. Ska eventuellt träffa mamma vid 12. :) Skriver väl mer sen.


Jessica

Vad har han för stl i skor?


Elin

Jo får hoppas de=) Hur har du min nya blogg adress? nyfiken



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: