SKRIVET: 2009-08-15, kl 18:11:15 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

En vecka..

Idag har jag varit rökfri en vecka. Men den veckan har oxå varit tuff. Det har varit svårt att inte tänka på cigg. Istället har jag ständigt gått och tänkt på att få röka, åtminstone en cigarett. Men nä, jag ska klara det, igen. I morse när vi vaknade så fick jag en stor chock. Luddes öga var svullet och blå-rött. Han kunde öppna ögat alls. Ringde ida, som vanligt när det händer grejer, och fixade tid på lasarettet. Kom ner dit och fick veta att det var en allergisk reaktion efter ett myggbett. Så det var bara att åka hem igen. Åkte till lekparken på centrum en stund. Kul för Ludde medans jag mest blev irriterad på alla vuxna som ställde sig runt Ludde och tittade som om han vore från en annan planet. Man kan faktiskt fråga vad som hänt istället! Ska lägga ut en bild på Luddes öga vartefter så ska ni få se hur svullet det är. Och det här bara blivit värre under dagen. Har pratat med sjukvårdsupplysningen för en liten stund sen. Går det inte ner så måste vi in till akuten i norrköping. :( Irriterad, arg och ledsen på Herr A. Måste skita it och se vidare tror jag! Äsch. Nu ska jag ta disken, innan det blir världens berg :)


Micha

Jasså trodde det var mig du ringde så fort det var något.


Sofie, Miltons mamma <3

Grattis :D önska oxå att ja hade viljan att sluta röka, men just nu går inte de. är Herr A den ja tror de är ?



PUBLICERAT: 2009-08-15, 21:55:23 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: