SKRIVET: 2009-08-05, kl 18:21:11 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Gott och blandat!

Blir ingen park idag. Huvudet dunkar alldeles för mycke, snoret rinner och jag hostar så det gör ont i lungorna. Blir en tidig kväll istället. Ska plocka ihop DERAS saker som finns här. Och se till att dom hämtar det fortast möjligt. Vill inte ha nånting här som påminner mig om dom. Det är jobbigt som det är redan, och det har bara gått några timmar. Städat en del av ren ilska idag. Har bara lite kvar i vardagsrummet att göra. Kanske behöver bli arg oftare. Ska iaf införskaffa en bänkdiskmaskin. Eftersom att diska är bland det tråkigaste jag vet. Haha. Äsch, nu har jag inget mer att skriva. Ska fylla upp badvatten åt min lilla älskling nu. Så han får bada. :) Ha en bra kväll! Kram Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: