SKRIVET: 2009-08-01, kl 23:00:20 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Kaffe smaskens, luktar gott, min moster..

Är några av Luddes nya meningar, eller vad man ska kalla det. Eller jo, tvåordsmeningar är det ju åtminstone! Min duktiga lilla Skrutt! Han lär sig något nytt varje dag. Är så stolt! :) Idag har väl dagen varit så där. Har varit fruktansvärt trött, och illamående några små stunder. Har varit jättebakfull. Men som tur är så har det gått över nu. Mår hur bra som helst, förutom lite trött. Men det kan ju bero på tiden på dygnet :) Orsaken till bakfyllan heter vin och bailys. Drack ganska mycket, Men blev inte värst onykter, mådde mest illa. Förfesten var den roligaste på väldigt länge. Efter det blev det utgång på Harrys, vilket inte passade mig ett dugg. Nog för att det är tråkigt, och ibland jobbigt att gå ut i finspång, så kändes det värre i stan. Varför vet jag inte. :( ville bara hem iaf. Slutade med att Richard kom in till stan och hämtade mig, blev mat på mcDonalds, sen hem o sova. Åter till idag, var ute hos mor o dom en sväng med ida tidigare idag, fikade lite och bara slöade. Ludde åkte på gräsklipparen med morfar som vanligt. Smet ner från altanen helt naken och sprang bort till morfar för att få åka med. :) Sen drog vi hem till finspång, köpte mat, åkte hem till ida och käkade, åkte hem hit och gick en kort promenad, sen upp hit igen och drack kaffe och planerade hur vi ska göra om i vardagsrummet och Luddes sovrum. Kommer bli dyngfint om det blir som planerat. Får snart en skitsnygg tvbänk, och nya köksmöbler av syster och stefan. Kommer bli jättefint i lägenheten till slut. Sen är det enda som saknas en sängstomme eller åtminstone sängben till min säng. Sen är jag nog nöjd. :) Mycke skit blev det skrivet idag, Men det får ni ta :) Kram Sandra


IDA EDENGREN

Var det inte min min min mhhhh hhoooosssser va?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: