SKRIVET: 2009-08-08, kl 11:21:39 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Olidligt!

Värmen är helt sjuk. Den tar kål på mig. Hade jag varit frisk så hade jag kanske njutit av värmen och tyckt att det varit mysigt att va ute att leka med min Skrutt. Men hostan jag är den värsta jag haft någonsin. Rethosta såklart, det river och gör ont i bröstet och jag är nära på att kräkas. Jag svettas av att sitta i soffan och bara hosta, och självklart har min underbara lilla skatt mer energi än någonsin. :( MEN, för nån timme sen kom ida upp hit, med frallor till frukost, o så lekte hon med Ludde o sådära, Men det bästa av allt. Hon skulle till stan för att köpa byxor, o då tog hon med Ludde. :) Så dom åkte nyss typ. Skönt. Minns inte sist jag var ensam en stund. Så nu ska jag vila en stund och sen dra rätt lite hemma. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: