SKRIVET: 2009-08-15, kl 22:13:32 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Sjukhuset.

Efter ungefär 90 min av skrik och gråt så blev det en tur till sjukhuset i norrköping efter att jag pratat med sjukvårdsupplysningen och mamma. Pappa och hon kom och skjutsade in oss. Vi behövde inte sitta och vänta på akuten utan blev inskickade på Barn på en gång. Doktorn tittade, mot Luddes vilja ordentligt i hans öga. Och fick typ bända upp ögonlocket. Sen fick vi vänta en liten stund och sen fick Ludde tavegyl upplöst i vatten. Det tog en liten stund att få i honom det. Men med mormors hjälp drack han till slut upp det. Han var under omständigheterna super duktig min lilla Skatt. Fick även med tavegyl hem som han ska ta i morgon bitti. Sen ska det förmodligen vända. Vilken otur att få ett bett precis på ögonlocket. Han ser inte riktigt klok ut. Stackars min lilla älskling. Nu ska vi gå och sova. Är trött och lite irriterad efter dagen. Får ta tag i det i morgon. Godnatt.


YLVA IDA JOHANNA EDENGREN. 21 År, bor i finspång, Är sedan 21 år tillbaka din lillasyster.

De är klart att jag kommer direkt. När som helst vetu, gör allt för dig och lilla älsklingsludde. Hoppas Ludde åt upp godiset jag köpte åt honom och att du är tacksam för maten o telekortet. Eller just ja, de gjorde jag ju inte för att folk skulle få veta hur SNÄLL jag är. Nej utan för att jag ÄLSKAR dig Sandra. Hoppas Ludvigs öga blir bra snart. ! PUSS O KRAM. Just ja, don't forget. De är ju jag IDA EDENGREN som skriver. Har lite svårt för att stå för saker jag skriver på nätet. Men jag arbetar med DITT bekymmer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: