SKRIVET: 2009-08-06, kl 17:11:56 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Varmt!

Jag trodde sommaren var över. Men det var den visst inte. Det är hett så de är sjukt. Har precis kommit in. Fastnade ute i "lekparken" efter att vi kom hem från centrum. Gick ner dit vid lunch ungefär, för att fixa lite saker. Ångrar att jag inte tog bussen ner, var helt död när jag väl kom ner. Hostade och flåsade som en idiot, tack värd min jävla förkylning. Så när vi var klara på centrum så tog vi lokalbussen hem, Ludde satt och charmade några tanter både i busskuren och i bussen. Vinkade hejdå och gav slängPussar när dom klev av. Mitt lilla hjärtegryn. :) Nu står laga mat på tur. Får bli nåt enkelt. :) I morgon SKA jag ut till skiren. Även om jag så ska gå. Vilket jag oxå kommer att få göra. :) Ska fixa lite käk och fika att ta med dit så man kan vara där en lång stund :) Ska se om någon annan är sugen på att följa med oxå :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: