SKRIVET: 2009-08-08, kl 13:50:03 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Vårrullar?

Igår efter att vi varit i Gron så gick jag, sofie och ida till netto för att handla. Ida tipsade om vårrullar där som hon tyckte om, så jag köpte hem och prövade. Men jag tyckte inte om dom, sorry Ida. Jag tyckte mest det smakade pannkakor med fyllning, mjuka och degiga :( Brukade köpa vårrullar på lidl förut, Men när jag var där häromdagen så hitta jag dom inte.. Och jag varken orkar, kan eller vill göra egna. Så, jag vill veta var det finns att köpa färdiga, som smakar bra? :)


Suz

Birgitta hette tanten tror jag, en riktig surtanr :-/ Kände oss idiotförklarade för att Melvin vaknade och skrek där inne, som om vi kan rå för att han har ont i magen:-/



Vårrullar köper iaf vi på ica :-)



PUBLICERAT: 2009-08-08, 17:24:11 | URL: http://susenknopp.blogg.se/
Ida

Du , dom vårrullarna är riktigt goda inte du som är riktigt klok ju ; ) hehe nevars !



PUBLICERAT: 2009-08-16, 22:54:44 | URL: http://idaochkevin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: