SKRIVET: 2009-12-01, kl 13:07:07 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

1 December.

Nedräkningen har börjat! Nu är det bara 23 dagar kvar till julafton och jag LÄÄÄNGTAR!
Mysig stämning & god mat, men mest längtar jag nog just för att se Ludde öppna julklappar.
I år kommer han nog va mer intresserad av julklapparna.
Hans första jul var han bara 6 månader och inte ett dugg intresserad
Andra julen 18 månader, så ville han inte öppna paketen, men blev glad för det var som i.
Så i år 2½ år gammal ska det nog finnas mer intresse :)


Jag dricker kaffe för fulla muggar, börjar bli kissnödig. Men ska försöka hålla mig så länge som möjligt. Så kanske det här med att springa & kissa så fort jag känner mig det minsta nödig försvinner. Skulle tippa på att jag har överaktiv blåsa eller nåt. Inte kul att springa o kissa hela tiden iaf o att de bara kommer ett par droppar varenda gång =/


Luddeman är på dagis. Tack o lov så va morgonen bättre än vad kvällen igår var. Han bara gapade och skrek, sparkade o slogs o kastade saker! Sa jag till honom så blev det bara hundra gånger värre =/ Så otroligt jobbigt det här. =/ Jag måste få stopp på det, men mitt dåliga samvete sitter i vägen!
Jag måste släppa oron över att va en dålig mamma bara för att jag är ensam!

Men iaf, morgonen var helt underbar. Jag lyckades vakna före väckarklockan och kände mig faktiskt utvilad :)
Gick upp och gjorde mig själv i ordning. Fixade välling åt ungskrutten och gick in och väckte honom o då sträckte han armarna åt mig och ville att jag skulle lägga mig ner och gosa med honom. Så vi tog oss 5 minuter o bara kramades och gosade! Sen var hela min dag gjord! Älskar när han är på det humöret! :)

Ska om lite mindre än en timme gå och hämta hem honom från dagis.
Ska passa på & gå en promenad på en gång, innan vi kommit hem. :)

Sen ska vi hem & styra lite.
Se om Ida vill klippa mig kanske?

O sen ikväll blir de Tacos med Berta & Herbert! :)


Aja, allt för mig nu!


sandra

Låter jobbigt. De kommer väl här med så småningom. huh ser inte fram emot de hehe.



PUBLICERAT: 2009-12-01, 17:41:19 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Sandra

De känns en del de gör de ju. Och jag tror ju de blir minst en 10 kg till. =/

Hur har ni de annars då? pluggar du nu lr vad gör du?!



PUBLICERAT: 2009-12-01, 22:15:36 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Sandra

Det va ju inte såå farligt, Med theo gick jag upp 19 kg. hehe. ja nu ligger de på 24.

Ja okej men det låter ju bra att ta de lite lugnt och inte en massa ämnen på en gång.

Har jobb fram tills den 15 mars men kanske går tidigare om jag inte orkar.



PUBLICERAT: 2009-12-02, 09:41:20 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Sandra

Kollar man på kort då ja vänta theo så tyckte ja va ganska så stor. Tror ja va de, mina dåvarande mamma kläder kan jag ju inte ha (ännu), är förstort.

Ja jag tycker att allt känns annorlunda gämfört med förra men de behöver ju inte betyda något.

Är ju beräknad till den 18 mars så tre dar innan slutar ja jobba..=) men tror ja går från jobbet tidigare.



PUBLICERAT: 2009-12-02, 19:38:34 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/
Sandra

Ja jag kanske kan leta fram någon bra bild o gämför. Men annars så känner jag ju skillnad från förra och nu. Magen blev stor,mycket fortare den här gånngen. Sen blev lren och midjan bredare med Theo. Kan ju ha mina egna byxor fortf men knappen skjuter ju om ja knäpper =) Men ja mår bra o de gjorde ja med Theo med så de e ingen skillnad.

Ja han börjar fatta mer och mer och blir ju glad när han ser andra små bebisar.



PUBLICERAT: 2009-12-03, 12:51:43 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: