SKRIVET: 2009-12-10, kl 22:58:23 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

10 December, Update.

Jaha ja, då var den här dagen över. Gick ju bra, utan några plötsliga tröttattacker. Haha. Efter jag kom hem från dagis så försökte jag sova, men det gick ju inte. Så jag gav upp det och följde med Carro till centrum och fixade lite saker. Lämnade papper till försäkringskassan och till soc, mötte Jessica utanför soc och fick ett positivt besked. :) Hoppas det blir klart snart. Gick förbi Oves Optik på vägen hem o kollade på bågarna han beställt hem till Ludde. Jättefina, live fyrkantig form i brunt. Så fort han fått godkänt att soc betalar så ska han börja jobba på dom. :) Har inget alls emot att vänta, på grund av priset. Allt som allt landar summan på ungefär 2500-2600. Bara glasen kostar 900 kr STYCK!? Inget jag kan ta ur egen ficka bara sådär :sKom hem från vår långpromenad, gick till micha o ringde mamma. Efter ett tag ringde min handläggare på soc med glada besked. Så det blir inget studerande alls för mig i vår :) Det flyter på just nu. :) Ja, det var väl allt jag hade att äta just nu :) Godnatt .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: