SKRIVET: 2009-12-10, kl 10:10:57 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

10 December

Trött, tröttare, tröttast. Jag är så trött! Somnade idiotsent i natt. Varför vet jag inte. Jag var jättetrött när jag gick o la mig, men jag kunde verkligen inte somna. Somnade framåt halv fyra i natt. Vilket gjorde att vi självklart försov oss. Ludde är ju inte den som går upp i onödan på morgonen. Så vi kom typ en halvtimme försent till dagis. Ingen katastrof men ändå. Kom hem efter jag lämnat honom och nu kan jag inte somna. Skulle verkligen vilja sova en stund. Men går det inte så går det inte. Var så trött och förvirrad i morse att jag inte hade en tanke på att jag bara plockat ett ögonbryn. Måste ha varit en rolig syn för dagisfröknarna. Haha. Idag har vi inga planer alls förutom att knalla ner vill soc o försäkringskassan o lämna in lite papper. Annars får det bli som det blir idag. Nu ska jag iaf ta o äta lite frukost, plocka lite på luddes rum och sen återgå till liggläge i soffan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: