SKRIVET: 2009-12-15, kl 00:29:46 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Helt okej...

Blev en helt okej dag idag trots att hela dagen gått i snigelfart. Har varit så trött, så att det nästan inte går att beskriva. Somnade typ 5 i morse. Skulle upp halv 8 med Ludde, men reagerade inte på alarmet. Inte Ludde heller, men som sagt, han är inte en sån unge som går upp i onödan. Så 08.55 vaknade jag med en känsla av att vi försovit oss. Kl 9 skulle Ludde vara på dagis. Gick upp och höll på att somna en miljon gånger men kom iaf iväg till dagis till klockan 10. Kom hem därifrån och la mig på soffan o försökte sova. Somna till typ en halvtimme, sen gick det inte mer. Som en del vet så kan jag inte sova när jag inte har Ludde hos mig. Jag kan inte slappna av, så det var väl det som det hängde på idag med. Hämtade Ludde som var övertrött, på dagis vid 2 o 5 min efter att vi kommit innanför dörren så somna han på köksgolvet. Så han fick sova en liten stund. Sen efter var vi hos micha o dom en liten sväng, sen hem o gjorde middag, badade, plockade lite i alla rum, o bakade sockerkaka. Så nu ikväll har ida varit här på fika. :) För övrigt så börjar jag tycka att det känns hoppfullt och kul att börja göra i ordning i lägenheten. Ska nu den här månaden köpa tapeter till mitt sovrum, eller iaf till det som ska bli fondvägg :) Plus att jag snart ska få Idas köksbord o stolar :) Mycket finare än det jag har. O ÄNTLIGEN ska jag skaffa en ny soffa. Blir det inte den Ida fixat så köper jag Sofies soffa o fåtöljer. Så i vilket fall som helst så blir jag av med min. O så har jag önskat mig en liten typ bokhylla och en nytt soffbord av mamma o dom. Så vi får väl se vad tomten kommer med. :) Nä nu måste jag försöka sova. Ska vara på BVC med Ludde kl. 9 i morgon! Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: