SKRIVET: 2009-12-13, kl 23:01:06 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Lucia & Tredje Advent.

Hellu allihop! :) Här sitter jag o småtittar lite på en film. Ludde ligger bredvid mig i soffan o snarkar som bara den. :) Varit full fart idag. Vaknade strax efter 10 båda två, dyngskönt. Gick upp fixade frukost och vaknade till liv. Klädde sen på oss och gick ut. Ludde gick överallt, lite smått fascinerad av snön, ville helst inte ta på den, men han tyckte det var fint. :) Knallade till vibjörnsparken och busade lite. Gick omkring vid minigolfbanorna o de gilla Ludde. Fast han lekte att det var bilbanor o låtsades köra bil :) Efter en timme gick vi hemåt, stannade utanför Micha o delade på en cigg o drack en kopp kaffe i kylan som hon tog med ut. :) Gott. Sen hann vi inte mer än innanför dörren hemma förrän Ida ringde o frågade om vi skulle åka till mamma o dom en sväng. Så det gjorde vi. Var där några timmar. :) Sen när vi skulle hem stannade Ida vid babylon utan förvarning o bjöd oss på pizza. :) Var trevligt o gott. Länge sen jag åt de. Sen kom vi hem o styrde lite. Badade Ludde o höll på att skratta ihjäl mig åt hans frisyr efter badet. Haha. Den herrn måste klippas innan julafton iaf. Sen efter en stund kom Ida upp igen o vi drack kaffe och bara pratade en massa allmänt! Strax efter att hon åkte somnade Ludde o ligger som sagt snarkar nu :) Jag ska väl ta o hoppa i säng jag med. Dagis för Ludde i morgon. I morgon ska jag försöka lägga upp några bilder från vår promenad idag. Haha. Blev en del kul bilder :) Nä, det här får räcka för idag :) Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: