SKRIVET: 2009-02-01, kl 16:54:57 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

1 februari.

nu är snart helgen över, tack o lov! dagis för min luddefis i morgon, då kommer jag få soooova :) låter kanske ego, men jag behöver verkligen.

gårdagen var riktigt rolig, har inte skrattat så mycket på länge. drack abslout inte mycket, en öl och en cider. men det gjorde inget, sällskapet gjorde att det var kul ändå! det var jag, micha, danne, madde, pata, johan och hans kompis o så lill-micke! blev kalasbra! var dock hemma tidigt, blev ingen utgång för någon av oss, men det var rätt skönt att va hemma tidigt oxå! :)

i morgon ska jag till sjukhuset igen för EKG, måste kolla upp varför mitt hjärta beter sej så konstigt. ena stunden kan jag sitta i soffan och bara titta på tv, men hjärtat rusar som om jag sprungit maratonlopp typ. sen efter det kan hjärtat hoppa över ett slag, för att sen slå ett extra senare, som dessutom är mycket hårdare än vanliga slag och som får mej att känna som en kvävningskänsla. riktigt obehagligt!
pratade med sjukvårdsupplysningen om det igår, och hon trodde att det kunde vara ångestrelaterat. så får väl hoppas på att de är så, så att jag inte är på G att dö eller nåt, men som min kära pappa sa, "jag är alldeles för egen-kär för att dö nu", är väl lite likadant med mej själv är jag rädd ;)

i morgon efter min skönhetssömn på förmiddagen så ska jag försöka få arslet ur vagnen och rensa ur garderoberna och möblera om alla jävla kartonger. en del ska iväg till Sofie, så de blir skönt att bli av med dom. :)
sen på eftermiddagen ska jag ut och promenera med Jessica & Milo, ska bli skoj att se lille sötnosen!

Nä, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och gå och hämta tvätten som är kvar!


Ha det underbart! / Kram Sandra


Ludvig, du är verkligen mitt allt och lite till! Jag är så glad att du finns och gör mina dagar ljusare! JAG ÄLSKAR DEJ!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: