SKRIVET: 2009-02-14, kl 18:55:02 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

14 Februari - Alla hjärtans dag!

Allra först vill jag sända en tanke till Dej min älskade morbror Tomas som skulle ha fyllt år idag, men som tyvärr inte lever idag. Men idag var Din stora dag och vi tänker på Dej och hoppas att du har det bra där Du är!


Idag vaknade vi runt 8. Ludde var pigg som tusan och hoppade bomb på mej hej vilt! Så det var bara att knalla upp och göra frukost.
Messade lite med Micha vartefter och hon skrev att jag var tvungen att komma bort för att hon skulle visa mej något! Sagt och gjort, kom dit och hon gav mej dagens tidning och visade mej nåt såå fint! - En alla hjärtans dag hälsning till mej, från min underbara son (skrivet med hjälp av Micha såklart, men i alla fall) Började nästan gråta just för att det var så fint!
Känns underbart att få se såna saker skrivet ibland, för att höja sitt självförtroende som mamma!

Sen senare, runt tolv kanske så följde vi med Micha, Danne o Rasmus upp till Pia, Janne o Pata! Hade åter igen jätteroligt, trots att vi bara var där för att fika! Fast jag undrar jag om inte Micha hade roligare än jag, och då så klart på min bekostnad ;) haha. Kul var det iaf, fast det är det nästan alltid när Pata är med! :)

Sen åkte vi hem igen och väntade på att pappa skulle komma med pengar o så följde vi med honom o familjen upp till Viberga och handlade lite nödvändigt. Ludde var sååååå trött att han somnade sittandes i kundvagnen, så det var bara att låna Johannas väst och breda ut i kundvagnen och lägga Trötter därpå. O han sov där helt ostört resten av tiden när vi handlade oxå :) Finns inte så mycket som väcker honom faktiskt! Skulle kunna pågå en jordbävning utanför och han skulle inte ens reagera! haha

Mötte även Sofie, Milton, Ida, Kevin och Lotta på Viberga, blev ett par snabbt utbytta meningar innan jag var tvungen att gå in och handla, men hoppas att vi ska kunna träffs ordentligt snart! Vill ju se Milton ordentligt, o inte bara i vagnen ;) Gäller ju även Ida, vill ju umgås med henne med självklart, kanske kan fixa ihop nåt allihop? Skulle vara trevligt!


När vi kom hem från Viberga så sov Ludde fortfarande och det gjorde han en bra stund, så jag passade på att ändra om i garderoben IGEN, och noprade ögonbrynen och så! Skönt med lite egentid.


Blir mycket upprepande av ordet "sen", men SEN iaf, när Ludde vaknat så bytte jag blöja och klädde på honom o så gick vi en promenad, var väldigt skönt ute trots att det är minusgrader! Var skönt att komma ut en stund. Synd bara att det inte är någon som är sugen på att haka på ut o promenera =/


Nu sitter jag hemma hos Micha igen, men ska snart knalla hem igen och göra Luddemannen i ordning för sängen!
O när han väl somnat ska jag passa på att stryka lite tvätt och vara duktig!




Det var väl allt för mej idag!

Ha det bra!


Kram.


Mamma

Ja grattis på dig storebror, jag tänker på dig och jag hoppas att du har det bra däruppe hos mamma. Du är den bästa storebror man kan ha //Ulla-Britt


Sandra Lundberg

Vilken fin sida du har! Kram



PUBLICERAT: 2009-02-15, 10:20:27 | URL: http://lillatusselago.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: