SKRIVET: 2009-02-22, kl 15:44:43 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Aj aj aj!

blev inte riktigt som planerat igår kväll, började med när vi skulle gå hemifrån Micha o Danne. Klev utanför dörrn med Ludde på armen och skulle gå ner för trappen i porten o det var där det började. Pang sa det bara så låg jag som en klubbad säl mitt i trappen, och Ludde längst ner. Var så jävla halt att jag halkade.

Har ett jättestort blåmärke i svanken plus rivmärken och ont i nacken. Blev ett ordentligt fall. Aj aj!


Sen väl hemma så försökte jag sätta mej bekvämt i soffan och spela lite Zelda. Fungerade inte så bra utan fick ligga på mage i soffan resten av kvällen. Tills att nästa incident hände...


Jag gick på toa och som alltid annars så skulle Ludde såklart vara där inne, (får aldrig va själv, haha) och som vanligt så ska han va duktig och stänga igen locket och sen spola, eftersom att det är så roligt, tydligen. Men det gick inte så bra den här gången, utan han halkade till på toalocket och stupade rakt ner i golvet, med huvet först så klart, blev en jääääääätte-mega bula på sidan av pannan, och som vanligt när jag får panik så vet jag inte vad jag ska göra eller var jag ska ta vägen, så jag ringde Ida så hon och Amanda kom i ilfart upp till oss, typ 10 på kvällen. Så vi höll honom vaken en timme ungefär för att se att allt var okey. Och det var det som tur var.

Otäckt när sånt händer =/


Idag har vi bara slappat, Ida och Amanda kom upp förut en sväng o vi fikade o så. Sen messa micha o fråga om jag ville ha kaffe, så nu sitter jag här igen, trötter o seg. Ska nog passa på att sova lite när Ludde är på dagis i morgon. Om det hinns med vill säga, har MASSOR att styra med. =/ Packa, städa o tvätta.. SUCK.

Men snart är det över, och då ska jag fan inte flytta nåt mer. Inte förrän den dagen då man verkligen behöver större, fast det behövs ju nu med egentligen, så jag flyttar ju inte för nöjes skull.


Aja, så är det!


Ska va lite social nu.


Ha det bra alla!


Kram Sandra


Anonym

Kanske ska nämna varför han sitter med kläderna i baljan. :)


Sophie.

Ni hade tur i oturen båda två! Kunde ju gått betydligt mer illa! Tur att både du och lillkillen inte skada er mer...



PUBLICERAT: 2009-02-25, 23:26:10 | URL: http://deiwen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: