SKRIVET: 2009-02-12, kl 09:43:39 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

blogg-design!

försöker göra om designen på min blogg, men det går åt skogen!



finns det någon som är duktig på det, eller har idéer om det? snälla, posta en kommentar o hjälp mej! :)



för övrigt så är jag nyfiken på vilka som läser min blogg, posta en kommentar o länka gärna till er blogg, älskar att läsa bloggar! :)


Anonym

tjaba :) Ja läser din blogg :) älskar me att läsa bloggar.. Ja har me fixat själv me min blogg nu, de blir som de blir, men kul att försöka själv. Hoppas allt är bra.. Kraam


Emma Simsek

jag kom in på din blogg nu :) genom din sida på familjeliv haha.



PUBLICERAT: 2009-02-13, 15:47:08 | URL: http://emmasimsek.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: