SKRIVET: 2009-02-28, kl 13:00:21 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Dagen efter!

lördag idag, solen skiner som bara den. var riktigt varmt i vardagsrummet när vi vaknade förut. gick ut på balkongen o rökte o bara njöt. det är heeelt underbart när vädret är som idag. :)


idag är jag lite bakfull, men bara lite. fick sova till halv tolv idag så det mesta av huvudvärken är borta! o nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker piggna till.

var ju ute igår på kristallen, var riktigt trevligt. inte till en början kanske eftersom vi var dom första av alla som kom dit, inte så kul. haha.

innan satt vi hemma hos mej och drack lite, det var oxå kul, spelade vattenfall, o bara umgicks, o de va jag, micja, jessica, madde, pata, elin och patrick.

o när vi kom hem i natt vid typ ett, så gick jag över till micha o danne och hämtade hem min lilla skrutt, eftersom jag inte druckit så våldsamt mycke så kändes det bättre att ha honom hos mej på natten. (O NU SKITER JAG BLANKT I OM JAG FÅR EN MASSA KOMMENTARER OM HUR DUMT DET ÄR ATT SOVA MED SIN SON DÅ MAN DRUCKIT!) o tack vare lyx-ungen fick jag ju då sova till halv tolv, o ändå så somna han vid åtta hemma hos danne. skönt att veta att det gick bra iaf.

en liten prövning i mitt mamma-liv. inte det att jag inte litar på danne, men jag har aldrig lämnat bort ludde till någon annan än mina föräldrar eller min syster. men efter lite övervägande igår så kom jag fram till att man kan inte bara leva i det "trygga" hela tiden. utan ibland måste man testa lite nytt. så länge det inte skadligt för luddeskrutten!

men så idag mår man ju som man förtjänar, men det går över det oxå. :) nu ska jag dricka mer kaffe o prata med mickelimuck en stund!


Adios!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: