SKRIVET: 2009-02-20, kl 12:18:12 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Dagens lista.

Tänkte att jag skulle börja skriva ner dagens lista! För o se vad som vart bra o dåligt ;) haha.

Dagens humör: Glad, men ändå lite småirriterad.
Dagens frisyr: Uppsatt i en knut & diadem. (Haha. jag veet! Jag måste sluta med det.)
Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor, grönt linne och en svart tröja över.
Dagens borde: Städa i ordning hemma och börja packa.
Dagens planer: Utgång ikväll.
Dagens vill ha: Skinnjacka, både till mej och Ludde.
Dagens längtan: Ludde, som är på dagis.
Dagens beroende: Cola & cigg.
Dagens tråkigaste: Att Amanda inte ville va barnvakt, faktiskt =/
Dagens personer: Syster Ida & Ludde
Dagens irritation: Att det är stökigt hemma och grannkärringen.
Dagens händelse: Danne trolla fram en peng ur mitt öra. =) haha
Dagens låt: Från himlen sänt - Thåström.
Dagens saknad: Ja det är nog hemligt! :)
Dagens onyttiga: Korv på statoil.
Dagens dryck: Cola & kaffe.
Dagens middag: Har inte ätit nån än.
Dagens bästa: Syster.
Dagens sämsta:
Att vakna, ville ju sova vidare.
Dagens babe: Måste ju va jag, om man kollar på Facebook iaf. haha
Dagens hunk: Ja, det håller vi hemligt ett tag oxå ;)


Ida

Va söt du är :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: