SKRIVET: 2009-02-27, kl 11:49:31 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Fredag igen.

Ja då var det fredag igen. Skönt. Ludde är på dagis idag oxå. O han hade varken tid eller lust att säga hej då i morse, dom skulle ju ut o leka. Haha. Fast det är oerhört skönt när han är på det humöret, senaste dagarna har det knappt gått att lämna honom alls, bara klänga på mamma o gråta som gällde. Lilla älsklingen. Om en liten stund kommer mamma o hämtar mej o så ska vi åka upp till viberga o ta en fika o handla lite. Ska bli trevligt, umgås alldeles för sällan med min lilla mamma. Vore bättre om dom bodde närmre finspång ju. Nä, nu ska jag göra mej i ordning o sen gå ut. Skriver mer senare. Puss/Sandra


inez

Hej , ville bara tipsa om den bästa gratis sidan enligt mig , gratismode.se . Jag har bara varit medlem i någon månad och har redan samlat ihop tillräckligt poäng för en biobiljett ! Och eftersom att du har blogg får du 20 poäng om du skriver om gratismode på din blogg , inget jobbigt alls ! Och om du går med via den här länken http://www.gratismode.se/?c=18578 så hjälper du mig genom att jag får 4 poäng och du får hela 50 poäng eftersom att du går med via mig :D Bra va !



PUBLICERAT: 2009-02-27, 11:53:49 | URL: http://inezg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: