SKRIVET: 2009-02-18, kl 17:03:41 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

hahaha, så man såg ut!

Kollade i Emma Simseks blogg o såg bild på hennes fina mage! Kom o tänka på hur jag själv såg ut när jag var gravid! Jag såg hemsk ut ärligt talat, en del av mina bristningar blev lika breda som ett finger och mellan 20-30 cm långa! 
Till slut från vecka 38 till vecka 42 så fick jag bristningar på tvären istället, ser ut som om jag har en massa kors på magen, haha!
Hemskt! =/ Kommer ihåg att det klia som faaaan!
Bilden nedanför är tagen i vecka 40, större blev jag oxå för den delen =/

Först skämdes jag jättemycket över mina bristningar, för ajg tycker inte att det är fint, men jag kan ju tyvärr inte ta bort dom, så varför ska jag skämmas?

Jaja, så är det. Var bara tvungen att lägga ut den.  (För att försöka komma över fobin) haha, ;)



Emma Simsek

haha jaså gjorde den? :)

inte så kul med bristningar :/ men som min mamma säger "det ska ju synas att man har fått barn" haha. men dom bleknar ju med tiden sen oxå.. själv har jag inte fått några .. än... i vilken vecka började du få dina?



PUBLICERAT: 2009-02-18, 17:11:08 | URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Mamma

Jag bär mina bristningar med stolthet....

de innebär ju att jag fick er...det bästa som finns på jorden



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: