SKRIVET: 2009-02-09, kl 10:50:20 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Jag försökte..

va en supermamma i morse. men jösses, det höll inte länge!
ställde klockan på halv sex för att gå upp o mysa lite o slippa stressa innan dagis. planen sprack tyvärr, kl 08:20 vaknade jag med en känsla i kroppen som sa att vi försovit oss. jovisst, så var det också, tittade åt sidan o där låg prinskorven upp och ner som pippi långstrump och snarkade. det bar verkligen emot att väcka honom. men jag var ju tvungen!

knallade iväg till dagis runt 9 o fisen hade knappt tid att säga hejdå, han var ju upptagen med att leka med Ingrid o Rasmus o nån mer! :)


Nu sitter jag hemma hos Micha o flummar, hann inte mer än att komma innanför dörren när jag fick ett mess o hon fråga om jag ville ha kaffe! klart jag ville, hatar att sitta o dricka kaffe själv!


Men snart ska jag gå hem och byta gardiner och lägga på mattorna, blir så fint! :)


Har börjat mecka i garderoberna också, får väl se hur det blir ;) Måste knalla iväg till antingen Netto eller Viberga och köpa mer galgar när jag hämtat lille skrutten på dagis!


Det är väl så det ser ut idag, mer intressant än så här blir det inte :)

Hejdå då! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: