SKRIVET: 2009-02-21, kl 19:40:03 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Lördag, snart filmdags!

Är hos Micha nu. Jessica och barnen är oxå här. Men dom ligger och sover. O vi ska snart gå hem oxå. Ska titta på filmen på trean tror jag det var. Hot chick. Den är såååå jävla bra! :)

Kom hem från Pia o Janne nyss, kul som vanligt. Pata helt störd och Madde jättebakis. Danne och Pata hade roligt på min bekostnad med två stora gosedjur, en stor björn och en tiger. Mer behövs ju inte nämnas, för det var inte barnvänligt alltså. hahaha. Jävla muppar!


Ida kom o väckte oss i morse helt oväntat, för hon hade visst ingenting att göra. Det var ju bussigt ;) haha. Så stack vi upp till Viberga o handlade o Ida köpte oxå röd hårfärg som vi slängde i, blev skitsnyggt. Är nästan lite sugen på att göra det själv oxå! :) Men vi får se, just nu är ju mitt stora projekt att bli blond igen, sakta men säkert. Ska lägga i ännu mer slingor nästa vecka. Blir nog bra det där! :)


I morgon ska jag ut och långpromenera. Tänkte gå ut mot Lotorp, beroende på hur vädret är, annars tar jag bara ett varv runt Finspång. Skönt att promenixa lite iaf.


O på måndag händer det, ska ju kolla på lägenheterna! :) De är ju redan bestämt att jag ska flytta, men frågan är bara vilken av lägenheterna jag ska ha. O det dumma i allt är ju att jag inte ens börjat packa, inte ens nåt litet.

Men det är ju inte så långt att bära sakerna, men småsaker bör ju packas ner iaf.
Får bli på måndag när lille trollet är på dagis o då har jag ju tvättstugan oxå, så då kan jag tvätta gardiner och sånt ! blir nog kalasbra de dära!



Nää, nu ska jag överlåta datorn till Jessica!


Ha det så bra alla!

Kram Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: