SKRIVET: 2009-02-19, kl 12:16:46 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Min underbaring!

idag vaknade vi hyfsat, ida kom strax efter typ vid nio. drack lite kaffe och pratade lite.
lagom tills att hon skulle gå så ringde patrick o fråga om ludde och jag ville följa med till vibjörnsparken o åka snowracer.
så Ludde fick va hemma från dagis idag så vi kunde följa med :) men lille fisen var ju som vanligt dyngrädd för snön, åkte på snowracern med rasmus en sväng o åkte med pata ner för backen en gång, men sen ville han inte mer! då var det bara att sitta i vagnen och titta på som gällde :) min lille skrutt.


nu är vi hemma hos micha o dricker kaffe iaf. gott! behövdes efter att vi hade vart ute. sååå kallt.

i morgon ser det ut som om det blir utgång, vi ska först till folkets hus och titta på när Danne spelar, efter det blir det fest hemma hos Micha. Amanda sa att hon kunde vara barnvakt, så vi får väl se!


Nu ska jag ta hand om min lilla surbulle, som inte får som han vill!

//Sandra


Emma Simsek

nej men det är ju inget att göra åt, får man dom så får man :) jag lär nog få endel jag oxå snart skulle jag tro haha.



PUBLICERAT: 2009-02-19, 12:44:02 | URL: http://emmasimsek.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: