SKRIVET: 2009-02-04, kl 18:49:44 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Onsdag kväll!


idag tog vi lite sovmorgon till kl. 9. var väldigt skönt. då var det dags att gå upp o ge ungen frukost o göra honom i ordning till dagis. lämnade honom vid 10, då det var dags för dom andra barnen att gå ut o leka, så det blev fin tajming, slipper Luddefisen bli ledsen.

sen gick jag hem och började plocka i sovrummet, bar upp luddes växa-säng på förrådet, eftersom jag kommit på att det får va spjälsäng ett tag till, Ludde får ju för sej på natten om han vaknar till att han ska upp o springa runt, sover han i spjälsängen så kommer han ju ingen vart iaf ;)

sen vid elva började jag tvätta, tvättade alla mattor och lite kläder. städade rätt i lägenheten så nu är det bara skura kvar som gäller, men det tar jag i morgon när fisen är på dagis. :) annars halkar han ju bara omkring o slår sej, så klart. han är så klumpig min lilla gris! :)

jao, sen har dagen mest bestått av städning som sagt och bakat sockerkakor till Ida o Stefan och hämtat Ludde på dagis. Nu sitter vi hemma hos micha och danne och dricker kaffe. Jessica är här med Tindra o Nilo oxå. :)


för övrigt är jag sååååååå sugen på att flytta igen, men jag har ju dessvärre lovat mina nära o kära att inte flytta på ett bra tag, haha. så jag får väl vänta. är sugen på en trea på Kapellvägen, det nyrenoverade området, eller så får det bli en trea på Tegvägen, gillar dom faktiskt...

Men jao, vi får väl se hur de blir med det :)


Nu ska jag fixa med bilderna jag lagt in!


Kram/ Sandra


är såå sugen på



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: