SKRIVET: 2009-02-25, kl 12:20:43 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Onsdag - Storhandling på G.

halloj!

nu har jag inte skrivit på ett par dagar, har inte haft nån större lust.
men idag kände jag mej sugen på att skriva ett par rader. :)


idag står storhandling i stan på schemat. jag och pappa sla in själva till antingen city gross eller willys. luddemannen ska va hemma hos moster ida under tiden. hon hämtar på dagis så jag slipper tänka på det! hon är bra gullig min underbara syster. hon har sitt egna liv att styra över, men ändå finns hon där, dag som natt för oss. jag är lyckligt lottad! för innan jag blev gravid så hade vi knappt nån kontakt alls, vi var mest som hund o katt. men det är som jag sagt förut, den dagen jag blev gravid ändrade hela mitt liv. mestadels till det positiva!


så får jag väl se om det blir en ny mobil idag då :) har tittat ut en på telias hemsida som jag skulle vilja ha, och pappa verkar inte helt anti till att stå på abonnemanget åt mej. som gengäld så tänkte jag att han skulle få min nuvarande mobil, det är absolut inga fel på den, men jag har tröttnat på mobiler med skjutlucka.

blir det ny mobil så blir det nog den här iaf. fast jag tror att jag ska ha en svart!


Ska ta en cigg med micha nu o sen gå hem och göra mej i ordning.

Adios!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: