SKRIVET: 2009-02-26, kl 21:20:04 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Sen Uppdatering:

Sitter hemma hos micha o danne så här på kvällskvisten. micha ringde när dom var på väg från stan o frågade om jag kunde komma över och färga håret på henne. o det gjorde jag.. men resultatet blev väl sådära. hon skulle bli ljusbrun, men ser mest gråhårig ut. lagom gulligt. färgen tog inte ens på vissa ställen, så det tittar fram lite blont på vissa ställen me. konstig färg.

så hon stack iväg till B-hallen nyss i panik o ska köpa ny färg, ska slänga i det innan jag går hem så får vi väl hoppas på att det blir bättre nu.


sitter under tiden och lägger in lite ny musik på min mobil. :) alla andra låtar följde ju med det andra minneskortet och jag orkade inte hålla på att flytta över. haha.


äh, ska väl återgå till mitt roliga o se om ludde har tänkt somna nån gång.


Puss/Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: