SKRIVET: 2009-02-06, kl 14:43:11 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Sjätte februari.

nu sitter jag här, vackrare än någonsin! :) har slingfärg i håret. som jag hoppas blir bra. men som det ser ut nu så blir det lite orange, men det får jag väl leva med, eller färga om. var tvungen att köpa det idag kände jag, fick lite extra från försäkringskassan från 2007, fick tydligen för lite bostadsbidrag. så fick en rejäl slant idag! kändes bra.


Min underbaring är på dagis idag. Igår fick han var hemma eftersom det känns konstigt att lämna honom där varenda dag när jag ändå bara är hemma. Men som sagt, idag är han tillbaka! Han älskart verkligen, så är väl dumt att hålla honom därifrån av den anledningen också!


Satt och velade fram o tillbaka igår kväll över om jag skulle skicka en intresseanmälan till vallonbygden eller inte på den trean som är ledig här uppe, likadan trea jag bodde i förut, på första våningen och med tvättstuga i källaren, kan ju inte bli bättre, o enligt Sofie så var den fräsch, eller ja som hon trodde iaf ;) men som hon också sa så skadar det ju absolut inte att titta på den, även om jag inte tänker ta den. Fast skulle den visa sej vara fin så tar jag den nog, min flytthjälp sen sist sa att hon inte var omöjlig att hjälpa mej igen :) o den här gången behövs ju knappast nån kärra då det bara är ett par hus bort! :) ja vi får väl se hur det blir med det!

ikväll, eller senare i eftermiddag ska vi åka ut till mamma och pappa, och vara där över helgen, sov där sist över nyår, så det är ett bra tag sen. tänkte fixa kameran o ta med Luddes ena vagn ut så man kan va ute lite o ta lite fina kort o så! :) är så dålig på att ta kort, bättre är det med Ida, måste se till att jag får lite av dom bilderna framkallade! :)


Nää, nu ska jag va social mot Micha o sen hämta Luddefisen!

Hörs då :)


allt vi har upplevt, finns samlat i mig
jag är din och jag finns här för dig
om du tvekar så visar jag vägar att gå
om du tröttnar så ska jag va den som förstår
så slut då din hand kring, den sten som du bär
som jag slipat och format, till den jag har kär!

Jag älskar dej, Ludvig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: