SKRIVET: 2009-02-28, kl 16:42:43 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Underbart

Ja vädret är fortfarande helt underbart. Ska strax ut med min lilla skrutt o leka. Ska bara låta maten sjunka ner lite. :) systeryster kom upp förut o drack kaffe o busade med Ludde. Tror dom har saknat varann. Efter bara några dagar. Haha. Sen åkte vi upp till viberga o handlade lite. O så köpte jag några nya småbilar åt honom. Han är ju som besatt av bilar för tillfället. Det enda som duger att leka med. O på viberga sprang Ludde omkring o sladdade med en dockvagn. Folk måste ha trott att han var en riktig mupp som han höll på. Ida köpte även en present åt Ludde utan anledning. :) han fick ett bord o fyra pallar till, med döskallar på. :) ska lägga in lite nya bilder på det o lite bilder från igår sen när jag kommer till micha. :) Nu ska jag klä på min lilla kille o gå ut. Ciao.


Sofie

Du har blivigt utmanad, gå in på min sida o kopiera och svara på frågorna. Kram



PUBLICERAT: 2009-03-01, 00:00:19 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: