SKRIVET: 2009-02-07, kl 13:24:42 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Ute i skogen!

ja, då var man ute hos mamma och pappa. var väldigt länge sen vi var här, så det är skönt att va här o bara vara en stund. Lille grisen ligger på soffan och sover, somnade visst i bilen ut. Men han måste väl ha ork att spralla runt sen :) haha, min lilla buse! :)

Idag fyller Ida 21 år, det är väl största anledningen till att vi är här ute, Ida ville bli firad här ute så det skulle bli lättare för farmor och farfar o så är det lite större utrymme än deras tvåa :)




igår kväll blev det lugnt, Ludde och jag gosade framför tvn o käkade lite gott. blev ganska tidigt i säng, men det är inte helt fel det heller! :)


ikväll har jag absolut inga planer, blir nog liknande som igår, men jag klagar absolut inte. jag behöver lugna nerverna lite ;) o komma på vem jag är. haha.


eller nåt sånt ;)



Nä, nu ska jag gå och hjälpa Ida med tårtan,

Hejhopp!



Du är mitt allt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: