SKRIVET: 2009-02-03, kl 19:29:37 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

zzZzzZzleepy..

jag är så trött. tröttare än jag nånsin varit tror jag. igår kväll somnade jag klockan 9 efter att ha bytt blöja, klätt på ungen pyjamas och nattat honom. sen såg vi till kl 6,30. gjorde oss i ordning, knallade till dagis. o bara på vägen dit höll jag nog på att somna 4 gånger. sen hem igen, slänga sej på soffan under täcket för att "vila" en stund. det gick inte så som jag ville.

jag somnade visst, men skönt var det och jag tror det behövdes.

vaknade till liv runt 11 o då var det bara att göra sej i ordning för att åka ner till försäkringskassan och fixs med sjukintuget och all den där skiten. fick iaf veta att jag inte behöver få sjukpenning, utan jag får pengar från csn, som vanligt. känns faktiskt bra!

efter det tog jag bussen hem till mej och packade i ordning Luddes skötväska, och gick o mötte Ida. sen gick vi och hämtade en envis Ludde på dagis, som absolut inte ville följa med hem, vilket känns bra ändå när man tänker efter.. hellre det än en unge som hatar att va på dagis :) men han trivs iaf som fisken i vattnet :)

iaf, åter till ämnet, efter att vi hämtat ludde så gick vi hem till Ida för att hjälpa henne att baka tills i morgon, då Stefan blir 26.
Gick väl sisodär, blev några småkakor bara. Men bättre än inget!

Trollet mitt sitter här i knät o lyssnar på sin favoritlåt för tillfället :) Love lockdown med Kanye West, faktiskt riktigt bra låt de där!


Nä, nu ska jag lägga in lite bilder på Ludde o se om jag får tag på Sofies lillasyster Frida, o se om hon kunde hjälpa mej med designen på bloggen, vill oxå ha en fin som alla andra :)


Eller om det är någon annan som är haj på bloggdesign, så hojta till! :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: