SKRIVET: 2009-07-11, kl 15:53:42 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

11:e Juli..

Är fortfarande hos mamma och pappa. Vädret är skit, så det blir mest att vara inomhus, sitter för tillfället och väntar på att blandfärsen ska tina upp så jag kan göra köttbullar, potatis och brunsås till middag. muums.

Trots det tråkiga vädret, så var det en liten herre, endast iklädd blöja som följde med mig och mamma ut på trappen i förmiddags, men blev inte långvarig på trappen..

Ner för trappen, ut på grusgården och i en vattenpöl :) Sen springa som en tok över gräsmattan, fastän att det regnade lite.
Men, jag antar att det är okej att låta sitt barn göra så när man är ute på landet, där ingen ser ;) Skulle det hända i Finspång, skulle man väl ha Soc hängandes på dörrn efter 10 minuter. Så tacka vettja landet. Där man kan va som man är :)

Nää, om jag skulle ta o gå och kolla till hur det går för blandfärsen då!
Skriver väl lite mer när vi ätit och allt sånt!

Hej så länge!


Sofie

vilket av scahmpoona är bäst då ?



PUBLICERAT: 2009-07-11, 22:03:54 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Jessica

Tur att jag bor på landet då.. s när kidsen springer nakna på tomten i vattenspridaren i april typ .. som det ska vara alltså.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: