SKRIVET: 2009-07-12, kl 00:38:30 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Late..

Uppe sent igen, antagligen för att det är helg och det finns liksom inget viktigt planerat att göra i morgon.
Borde iaf sova, har ju en liten herre som fått för sig att bli morgonpigg, haha. Men det är bara att bita ihop, se glad ut och gå upp med honom. Dock var det inte lika lätt att se glad ut i morse när jag vaknade. Då hade han minsann skitit blöjan full, och det är ju inte väldans trevligt. haha

Amanda, jag och Johanna sitter och kollar på Ghost, eller ja, jag sitter ju här för tillfället, men ändå.
Sjukt bra film alltså, trots att den är rätt gammal. Men det spelar ingen roll vilken gång i ordningen jag ser den så slutar det med att jag tjuter som en liten barnunge :)

Åååh, jag har hittat ett jättefint halsband jag vill ha. Med ett ganska stort hjärta med sitt barns namn och födelsedatum i. Men jag har verkligen inte råd att beställa det nu. Men nån gång framöver. O sen är jag inte säker på vart jag vill beställa ifrån, finns ju massor med sidor på nätet med fina namnsmycken. :)

Ni som har namnsmycken, med era barns namn på, var har ni köpt dom?

Äh
, nu ska jag läsa ifatt lite bloggar och se vidare på filmen!
Godnatt.


Sofie

mitt är köpt på www.m925.se :)



PUBLICERAT: 2009-07-12, 06:58:12 | URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: