SKRIVET: 2009-07-20, kl 21:38:25 | PUBLICERAT I: ✩ Vardagen

Mamma & Ludde.

Det är Luddes nya favorit mening, blandat med: Mamma, älskar dig. Det är såna meningar som gör att man förstår varför man blev mamma. Det är helt otroligt underbart :) Idag har vi varit ute och gått en massa. Först ner till soc, sen upp till ida och drack kaffe. Sen upp till netto o köpte vitkål, stannade och pratade lite med laila, Sandra och Danne på vägen hem, sen vidare hem och lagade kålpudding, vilade en snabbis på soffan, sen ut och upp till viberga och handlade blöjor, sen hem igen. Det är typ så dagen sett ut. Blandat med blöjbyten, diskande och badande av unge. Nu sitter jag i soffan och ser på tv, har precis noprat ögonbrynen. :) I morgon ska jag till vallonbygden och säga till om golvet i vardagsrummet, antingen får dom byta själva, eller så får dom ge mig material så får pappa och ida göra arbetet :) På fredag ska jag åka in till stan en sväng och glo. Ska köpa lite kläder till Ludde för presentkortet han fick när han fyllde :) Sofie ska eventuellt följa med. Hon behövde ändå dit in och köpa smycken. Så vi får se hur det blir. Nu ska jag sätta fötterna i ett fotbad. :) Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: